Jump to content
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Vintage Autohaus

Bug Art

Car Concept

Feller Service

Initial Cox

Mecatechnic

Coxobus en Seine et Marne

Classic Store

Eugene, Artisan tolier

Serial Kombi

Speed Shop

Rudy Olivenca Services

Highway Import

Bugs Are Us

Microprix
    • Hi mate To get rid of this matter, you could take some equipment out, not all, just few.  Doing this, normally the CT can t say anything depending of you equipments. Some pictures will help For the engine s leaks, depending where they come from but most of time, you got at minimum, the crank wheel ring to change which force you to drop the engine down, may be some radiator seal, rocket cover seal and oil pomp cover. If there is more leaks, have to open the crank case to rebuilt properly. Can you tell us where you are living now. If you are not able to do it yourself, we will tell you where to go to, closest place to yours. Let us and enjoy Brice
    • Le VM n'a pas été changé. Kads, c'est quoi fuire légèrement ? J C'est juste gras?, une goutte ou deux dans la nuit ou à chaque sortie? Où tu tolère encore davantage ? Tu prends le risque de rouler comme cela ?  
    • Tous mes moteurs ont le joint spi qui fuit légèrement, je n'ai jamais réussi à obtenir une étanchéité parfaite. On ne change jamais la vis de volant moteur, c'est absolument inutile. Il faut bien graisser le joint spi au montage, sinon il brûle au 1er démarrage...
    • Gros déterrage Bon j'ai un kit frein à disques avec étriers willwood 4 pistons + fusées décalées (origine airkewld); pas encore montés. Donc déjà je vais certainement avoir une voie élargie : qui a ce kit et de combien ça élargit réellement ? Autre point, ça passe dans des jantes d'origine en tôle ? Et dans des BRM en 4,5 pouces ? Merci  
  • Upcoming Events

• Create New...